Людям з порушення зору Звичайна версія

ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) з продажу майна ПАТ «БАНК ФОРУМ» на електронному торговому майданчику Товарна біржа «СТАТУС ЕКСПЕРТ»

25.02.2019

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб повідомляє про проведення відкритих торгів (аукціону) з продажу наступного майна, що обліковується на балансі ПАТ «БАНК ФОРУМ»:

лоту

Найменування: Стислий опис активу та забезпечення Початкова ціна продажу лоту, грн. (з ПДВ) Публічний паспорт активу (посилання)
Q81873b436

Нерухомість та основні засоби

Ціле убудоване приміщення загальною площею 120,78 кв. м. та основні засоби за адресою: м. Бердянськ, вул. Червона 20/ вул. Карла Маркса 38

1 500 179,06

http://torgi.fg.gov.ua:80/96000

 

 

Номер та дата рішення виконавчої дирекції Фонду про затвердження умов продажу активів (майна) Рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 580 від 16.02.2017 р.
Організатор відкритих торгів (аукціону)

Товарна біржа «СТАТУС ЕКСПЕРТ»,

юридична адреса: 25015, м. Кропивницький, бульв. Студентський, 22/12,

фактична адреса: 04050, м. Київ, вул. Глибочицька, буд. 40 Х

код ЄДРПОУ 31472470, тел. (067) 239-44-50,

працює щоденно крім суботи та неділі з 09.00 до 18.00,

веб-сторінка: https://torgi.status-expert.com.ua

Посилання на перелік організаторів відкритих (аукціонів): http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale

Учасники торгів Юридичні особи та фізичні особи
Розмір гарантійного внеску 5 %  від початкової вартості лотів
Вимоги щодо кількості зареєстрованих учасників відкритих торгів (аукціону) Відкриті торги (аукціон) не можуть вважатися такими, що відбулися, у разі відсутності кроку аукціону у розрізі лотів  або якщо на участь у відкритих торгах (аукціоні) було зареєстровано лише одного учасника.
Банківські реквізити для перерахування гарантійного внеску Перерахування гарантійного внеску здійснюється на поточний рахунок організатора відкритих торгів (аукціонів), на електронному майданчику якого зареєструвався учасник.  Інформація про банківські реквізити організаторів відкритих торгів (аукціонів) розміщені за наступним посиланням: http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale
Крок аукціону Крок аукціону - 1% від початкової ціни реалізації  лотів
Порядок ознайомлення з майном Ознайомитись з майном можна в робочі дні з 10.00 до 17.00 за місцем знаходження майна, попередньо записавшись за телефоном: (044) 205-38-89/(044) 205-38-91 або електронною поштою: [email protected].
Контактна особа  банку з питань ознайомлення з майном

 м. Київ, бул. Верховної Ради,7,  тел. (044) 205-38-89, (044) 205-38-91,  електронна пошта: [email protected]   

 

Дата проведення відкритих торгів (аукціону) 29.03.2017
Час проведення відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону Точний час проведення відкритих торгів (аукціону) по кожному лоту вказується на веб-сайтах організаторів  торгів  (http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale)
Термін прийняття заяв про участь  у відкритих торгах (аукціоні) до 28.03.2017 р. 20 год. 00 хв.
Електронна адреса для доступу до відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону www. prozorro.sale
Кінцева дата сплати гарантійного внеску

28.03.2017 р.

Гарантійний внесок може вважатися сплаченим із моменту його зарахування на банківський рахунок оператора, якщо це відбулося не пізніше ніж за одну годину до закінчення строку подання цінових пропозицій

Розмір реєстраційного внеску Реєстраційний внесок відсутній.

Кожний учасник відкритих торгів (аукціону) погоджується з Регламентом роботи електронної торгової системи щодо проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу майна (активів) банків, в яких запроваджено процедуру тимчасової адміністрації або ліквідації, який розміщений на веб-сайті організатора відкритих торгів (аукціонів), та зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити такому організатору відкритих торгів (аукціонів) винагороду за проведення аукціону.

 

Потенційні покупці повинні до участі в аукціоні оглянути актив, ознайомитися з правовстановлюючими документами та перевірити наявність обтяжень. 

Покупець зобов’язаний підписати протокол та провести повний розрахунок з продавцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону. Договір купівлі-продажу укладається після здійснення покупцем повної оплати за придбане майно. 

Всі витрати, пов’язані з укладенням та нотаріальним посвідченням договорів купівлі-продажу, сплатою державного мита (послуг нотаріуса), збору до Пенсійного фонду, зняттям обтяжень та інші сплачує покупець - переможець аукціону.

Детальна інформація щодо продажу майна неплатоспроможних банків розміщена на Інформаційному порталі Фонду за посиланням http://torgi.fg.gov.ua/