Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд) повідомляє, що виплати відшкодування вкладникам ПАТ "БАНК ФОРУМ", які не звернулися до банку-агента Фонду в період з 23 червня по 01 серпня 2014 року, здійснюватимуться за результатами розгляду їх індивідуальних письмових звернень до Фонду.
Виплати коштів вкладникам ПАТ "БАНК ФОРУМ" здійснюватимуться за результатами розгляду індивідуальних письмових звернень до Фонду
Для отримання гарантованої суми необхідно надіслати до Фонду:
- особисту заяву вкладника; бланк заяви про виплату гарантованої суми відшкодування за вкладом у банку, що ліквідується (у форматі. doc).
- копію паспортного документу (сторінки, що містять прізвище, ім’я, по батькові, інформацію про серію, номер, ким виданий, дату видачі, місце проживання або місце перебування);
- копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
Якщо відшкодування виплачується іншим особам за довіреністю, спадщиною тощо, до Фонду повинні бути надіслані також завірені в нотаріальному порядку копії зазначених документів.
Після отримання Фондом вищезазначених документів вкладнику або іншій особі (представнику, спадкоємцю тощо) буде зроблено переказ коштів і надіслано відповідне повідомлення.
Для отримання коштів вкладнику або іншій особі (представнику, спадкоємцю тощо) необхідно буде звернутись до вказаного у повідомленні банку-агента з паспортом та документом про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).
Довідки у Фонді за телефоном "Гарячої" лінії Фонду: 0-800-105-800 (дзвінки по Україні безкоштовні).
Адреса Фонду: 01032, м. Київ, бульвар Т.Шевченка, 33-Б.