Лоти виставляються
|
на повторні торги |
|
№ та дата Рішення виконавчої дирекції ФГВФО/ Комітету з питань організації продажу активів, про затвердження умов продажу |
№ 2668 від 05.12.2016 року |
|
Організатор відкритих торгів (аукціону)
|
ЦЕНТРАЛЬНА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА, адреса місцезнаходження: 36020, м. Полтава, вул. Стрітенська, 36, офіс 214, код ЄДРПОУ 32996161, тел. (0532) 69-70-50, працює щоденно крім вихідних з 09.00 до 18.00. https://centrex.com.ua
|
|
Учасники торгів
|
юридичні особи (фінансові установи – банки або небанківські фінансові установи, крім кредитних спілок). |
|
Розмір реєстраційного внеску
|
500,00 грн. |
|
Розмір гарантійного внеску
|
гарантійний внесок –5% від початкової ціни продажу лота |
|
Вимоги щодо кількості зареєстрованих учасників
|
Відкриті торги (аукціон) не можуть вважатися такими, що відбулися, у разі відсутності кроку відкритого конкурсу (аукціону) у розрізі лотів або якщо на участь у відкритому конкурсі (аукціоні) було зареєстровано лише одного потенційного покупця. |
|
Банківські реквізити для зарахування реєстраційного та гарантійного внесків
|
Реєстраційні та гарантійні внески учасниками аукціону вносяться на поточний рахунок ЦЕНТРАЛЬНОЇ УНІВЕРСАЛЬНОЇ БІРЖІ, код ЄДРПОУ 32996161, р/р № 26008060035335 в КБ «Приватбанк», МФО 331401. |
|
Крок аукціону
|
крок аукціону – (1%) відсоток від початкової ціни продажу за окремим лотом |
|
Порядок ознайомлення з активом
у кімнаті даних
|
Для ознайомлення з активом у кімнаті даних необхідно подати заявку про зацікавленість у придбанні активу та підписати договір про конфіденційність (посилання на форми заявки та договору http://torgi.fg.gov.ua/nda). Заявки подаються в паперовому та електронному вигляді на наступні адреси:
1) ФГВФО, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, будинок 17 та електронною поштою: [email protected];
2) ПАТ «БАНК ФОРУМ», м. Київ, бул. Верховної Ради, 7, тел. (044) 200-01-32 та електронною поштою: info@forum.ua
|
|
Контактна особа від банку з питань ознайомлення з активом |
ПАТ «БАНК ФОРУМ», м. Київ, бул. Верховної Ради, 7, тел. (044) 200-01-32 |
|
Дата проведення аукціону |
23.01.2017р. |
|
Час проведення аукціону |
з 10:00 до 12:00 год. |
|
Адреса для доступу до електронного аукціону |
https://centrex.com.ua |
|
Місце та форма прийому заяв на участь в аукціоні
|
Заява в електронному вигляді приймається на сайті https://centrex.com.ua та в паперовому вигляді за фактичною адресою: 36020, м. Полтава, вул. Стрітенська, буд/офіс 36/214. |
|
Термін прийому заяв на участь в аукціоні
|
З дня публікації оголошення в ЗМІ до 20 січня 2017 включно |
|
Кінцеві дати сплати:
гарантійного внеску
|
Кінцевий строк прийому заяв на участь в аукціоні та оплати реєстраційних та гарантійних внесків до 17:00 год. 20.01.2017 року. |
|
Обмеження загальної кількості відкритих торгів
|
Лот - 4 торги |
|
Кожний учасник торгів, який реєструється для участі у торгах, приймає Правила (посилання) (вказати назву правил проведення торгів (регламенту), затверджених організатором торгів), які розміщені на веб-сайті організатора торгів, та зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити організатору торгів винагороду за проведення аукціону. |
Кожний учасник торгів, який реєструється для участі у торгах, приймає Правила (https://centrex.com.ua/pravila_torgiv/) (ПРАВИЛА підготовки, організації та проведення відкритих торгів (аукціону) з продажу майна неплатоспроможних банків, щодо яких Фондом гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення про здійснення процедури ліквідації), які розміщені на веб-сайті організатора торгів, та зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити організатору торгів винагороду за проведення аукціону. |
|