| Лоти виставляються
|
На перші торги |
| № та дата Рішення виконавчої дирекції ФГВФО/ Комітету з питань організації продажу активів, про затвердження умов продажу |
№3010 від 26.12.2016р |
| Організатор відкритих торгів (аукціону) |
ДП «СЕТАМ» |
| Учасники торгів
|
юридичні особи (фінансові установи – банки або небанківські фінансові установи, крім кредитних спілок). |
| Розмір реєстраційного внеску
|
- |
| Розмір гарантійного внеску
|
гарантійний внесок - 5% без ПДВ від початкової ціни вартості лотів |
| Вимоги щодо кількості зареєстрованих учасників
|
Відкриті торги (аукціон) не можуть вважатися такими, що відбулися, у разі відсутності кроку відкритого конкурсу (аукціону) у розрізі лотів або якщо на участь у відкритому конкурсі (аукціоні) було зареєстровано лише одного потенційного покупця. |
| Банківські реквізити для зарахування реєстраційного та гарантійного внесків
|
Гарантійні внески для участі у відкритих торгах (аукціоні) вносяться на поточний рахунок ДП «СЕТАМ» - 26004301066571 у ПАТ «Державний ощадний банк України», МФО 322669, МФО 322669. |
| Крок аукціону
|
крок аукціону – (1%) відсоток від початкової ціни продажу за окремим лотом |
|
Порядок ознайомлення з активом
у кімнаті даних
|
Для ознайомлення з активом у кімнаті даних необхідно подати заявку про зацікавленість у придбанні активу та підписати договір про конфіденційність (посилання на форми заявки та договору http://torgi.fg.gov.ua/nda). Заявки подаються в паперовому та електронному вигляді на наступні адреси:
1) ФГВФО, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, будинок 17 та електронною поштою: [email protected];
2) ПАТ «БАНК ФОРУМ», м. Київ, бул. Верховної Ради, 7, тел. (044) 200-02-40 та електронною поштою: info@forum.ua
|
| Контактна особа від банку з питань ознайомлення з активом |
ПАТ «БАНК ФОРУМ», м. Київ, бул. Верховної Ради, 7, тел. (044) 200-02-40 |
| Дата проведення аукціону |
31.01.2017 року |
| Час проведення аукціону |
З 09-00 до 18-00 |
| Адреса для доступу до електронного аукціону |
https:// setam.net.ua |
| Місце та форма прийому заяв на участь в аукціоні |
Заява в електронному вигляді приймається на сайті ДП «СЕТАМ» (https://setam.net.ua ), для участі в торгах фінансові компанії надсилають заяву та копії документів, що підтверджують можливість бути покупцем, за адресою: 01025, м. Київ, вул. Стрілецька, 4-6 або до найближчої філії ДП “СЕТАМ” |
| Термін прийому заяв на участь в аукціоні |
О 09:00 30.01.2017 |
|
Кінцеві дати сплати:
гарантійного внеску
|
о 08:00 31.01.2017
|
| Обмеження загальної кількості відкритих торгів
|
1- 4 торги;
|
| Кожний учасник торгів, який реєструється для участі у торгах, приймає Правила (посилання) (вказати назву правил проведення торгів (регламенту), затверджених організатором торгів), які розміщені на веб-сайті організатора торгів, та зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити організатору торгів винагороду за проведення аукціону. |
Кожний учасник торгів, який реєструється для участі у торгах, приймає умови Порядку реалізації продажу майна неплатоспроможних банків шляхом проведення електронних торгів, текст якого розміщений на веб-сайті: https://setam.net.ua,, затверджених організатором торгів), які розміщені на веб-сайті організатора торгів, та зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити організатору торгів винагороду за проведення аукціону. |
|