Оголошення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб щодо проведення відкритих торгів (аукціону) з продажу майна ПАТ «БАНК ФОРУМ».
Оголошення про проведення відкритих торгів (аукціону) з реалізації активів ПАТ «БАНК ФОРУМ» на електронному торговому майданчику Перша українська міжрегіональна товарна біржа
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб повідомляє про проведення відкритих електронних торгів (аукціону) з продажу майна, що обліковується на балансі ПАТ «БАНК ФОРУМ»:
№ лоту |
Найменування майна | Стислий опис майна | Початкова ціна лоту, грн. з ПДВ | Публічний паспорт активу (посилання) |
1254 |
Нежитлові приміщення та основні засоби |
Нежитлові приміщення, загальною площею 1024,70 м2 (412,60 м2, 242,00 м2, 370,10 м2 ) за адресою: Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вулиця Комсомольська, будинок 25та основні засоби | 17 131 798,60 | http://torgi.fg.gov.ua:80/94794 |
ПАСПОРТ ТОРГІВ
(умови продажу лоту № 1254)
Лот виставляється | Лот №1254 виставляється до продажу на треті торги |
№ та дата Рішення виконавчої дирекції ФГВФО/ Комітету з питань організації продажу активів, про затвердження умов продажу | Рішення № 1747 від 08.09.2016 |
Організатор відкритих торгів (аукціону) |
Перша українська міжрегіональна товарна біржа, 21050, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 46, тел. (0432)67-11-57, працює щоденно крім вихідних з 09:00 год. до 18:00 год., веб-сайт: https://www.pumtb.com.ua. |
Розмір реєстраційного внеску | 510,00 грн. |
Розмір гарантійного внеску | 500 000,00 грн. |
Вимоги щодо кількості зареєстрованих учасників | Відкриті торги (аукціон) не можуть вважатися такими, що відбулися, у разі відсутності кроку відкритих торгів (аукціону) у розрізі лотів або якщо на участь у відкритих торгах (аукціоні) було зареєстровано лише одного потенційного покупця. |
Банківські реквізити для зарахування реєстраційного та гарантійного внесків | Реєстраційні та гарантійні внески учасниками аукціону вносяться на поточний рахунок Першої української міжрегіональної товарної біржі (скорочено ПУМТБ), код ЄДРПОУ 33448992, р/р 2600501011232 МФО 339038 ПАТ «Вектор Банк». |
Крок аукціону та порядок підвищення ціни | 1 % від початкової ціни продажу лоту |
Порядок ознайомлення з майном |
Для ознайомлення з активом у кімнаті даних необхідно подати заявку про зацікавленість у придбанні активу та підписати договір про конфіденційність (посилання на форми заявки та договору). Заявки подаються в паперовому та електронному вигляді на наступні адреси: 1) ФГВФО, 04053, м.Київ, вул. Січових Стрільців, 17 та електронною поштою: [email protected]; 2) ПАТ «БАНК ФОРУМ», 02100, м. Київ, бул. Верховної Ради,7, та електронною поштою: [email protected]. |
Контактна особа від банку з питань ознайомлення з майном | ПАТ «БАНК ФОРУМ», м. Київ, бул. Верховної Ради, 7, тел. (044) 205-38-89, (044) 205-38-91 |
Дата проведення аукціону | 14 грудня 2016 року |
Час проведення аукціону |
з 10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв. Якщо цінова заявка внесена за 5 хвилин до закінчення аукціону, то час проведення аукціону продовжується на 5 хвилин і так доти, поки не буде визначено переможця аукціону |
Адреса для доступу до електронного аукціону | https://www.pumtb.com.ua/ |
Місце та форма прийому заяв на участь в аукціоні | Заяви в електронному вигляді приймаються на сайті https://www.pumtb.com.ua/ та в паперовому вигляді приймаються за адресою: 21050, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 46 |
Термін прийому заяв на участь в аукціоні | 16 год. 00 хв. до 12.12.2016 р. |
Кінцеві дати сплати: реєстраційного внеску гарантійного внеску |
12.12.2016 р. 12.12.2016 р. |
Обмеження загальної кількості відкритих торгів | не встановлено |
Кожний учасник торгів, який реєструється для участі у торгах, приймає «Правила проведення аукціонів з продажу майна неплатоспроможних банків в електронній формі», затверджені загальними зборами членів Першої української міжрегіональної товарної біржі 16 серпня 2016 р., які розміщені на веб-сайті (https://www.pumtb.com.ua.) Переможець аукціону підписує протокол та здійснює повну оплату за придбане майно протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного після закінчення аукціону. Всі витрати, пов’язані з укладенням та нотаріальним посвідченням договорів купівлі-продажу, сплатою державного мита (послуг нотаріуса), збору до Пенсійного фонду, зняттям обтяжень та інші сплачує покупець - переможець аукціону. Договори купівлі-продажу укладаються після здійснення покупцем повної оплати за придбане майно. |