Уповноважена особа Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію ПАТ «БАНК ФОРУМ» за результатами проведеної аналітики продажу основних засобів банку, залишкова вартість яких на дату продажу не перевищує 10 мінімальних заробітних плат (13780,0 грн.) на електронних торгах/аукціонах протягом липня-жовтня 2015 року повідомляє, що такий спосіб реалізації малоцінних основних засобів є вкрай складним та потребує додаткових витрат. Так, організація та проведення кожних електронних торгів/аукціонів триває не менше 15 робочих днів; щодо кожних електронних торгів/аукціонів необхідно нести додаткові витрати на розміщення оголошень в двох друкованих засобах масової інформації (мінімальна вартість розміщення оголошень в двох друкованих засобах масової інформації, згідно вимог Закону, складає від 4500,00 до 7000,00 грн. Також необхідно враховувати, що збільшення часу на продаж малоцінних основних засобів призводить до необхідності подальшої оренди складських приміщень, утримання додаткового персоналу та, відповідно, достатньо значних щомісячних витрат.
Оголошення про проведення безпосереднього продажу активів банку ПАТ «БАНК ФОРУМ»
Враховуючи вищевикладене, а також відповідно до рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (протокол від 22.10.2015 №251/15), Уповноважена особа Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію ПАТ «БАНК ФОРУМ» повідомляє про початок безпосереднього продажу юридичним та фізичним особам основних засобів банку, залишкова вартість яких на дату продажу не перевищує 10 мінімальних заробітних плат (13780,0 грн).
Продаж відбуватиметься за ринковою вартістю, визначеною суб`єктом оціночної діяльності – ТОВ «Е.Р.С.Т.Е.» (сертифікат ФДМУ від 12.08.2014 №16812/14), з врахуванням податку на додану вартість.
Ознайомитися з майном, що підлягає продажу, та оформити заяву на придбання можна щотижня з понеділка по середу; видача придбаного майна здійснюватиметься щотижня по четвергах та п’ятницях. Звертаємо увагу на те, що обслуговування потенційних покупців відбуватиметься в порядку живої черги, одночасно допускатимуться на склад та обслуговуватимуться не більше трьох покупців.
Місцезнаходження складу: м. Київ, вул. Червоноткацька, 46. Графік роботи: щоденно (крім вихідних) з 10.00 до 17.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45.
Для оформлення договорів купівлі-продажу потенційним покупцям необхідно звернутись до Головного офісу ПАТ «БАНК ФОРУМ» в робочі дні з 09.00 до 17.00 (обідня перерва з 13.00 до 13.45) за адресою: м. Київ, бул. Верховної Ради, 7, каб. 115, з наступними документами:
заява на придбання (оригінал), оформлена на складі;
для фізичних осіб: паспорт або інший документ, що посвідчує особу відповідно до чинного законодавства України, та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (оригінали);
для юридичних осіб: свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ, виписка з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (свідоцтво про державну реєстрацію), статут юридичної особи, рішення/наказ про призначення керівника юридичної особи, дозвіл уповноваженого органу юридичної особи на укладення договору купівлі-продажу у передбачених статутом випадках (завірені копії), довіреність на право представляти інтереси юридичної особи в процесі придбання майна, паспорт або інший документ, що посвідчує особу представника відповідно до чинного законодавства України (оригінали). У випадку необхідності, Банк може вимагати інші документи.
Видача придбаного майна відбуватиметься на складі після повної оплати його вартості та надходження грошових коштів на накопичувальний рахунок ПАТ «БАНК ФОРУМ».
Додаткову інформацію щодо порядку придбання майна та укладення договору купівлі-продажу можна отримати за телефонами: /044/ 205 32 41, 205 38 94.
Детальна інформація щодо продажу майна неплатоспроможних банків розміщена на Інформаційному порталі Фонду за посиланням http://torgi.fg.gov.ua/